.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نتانیاهو: از بین بردن «حماس» از اهداف اصلی من است
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه تاکید کرد که باوجود فشار‌های بین‌المللی، جنگ در غزه ادامه خواهد داشت.
نتانیاهو: از بین بردن «حماس» از اهداف اصلی من است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه پیش از دیدار با کابینه جنگ گفت که با وجود افزایش «فشار بین‌المللی»، جنگ در غزه را متوقف نخواهد کرد.

 

به نوشته وبگاه لاریپابلیکا» نتانیاهو تاکید کرد: «کسانی در جامعه بین‌الملل تلاش می‌کنند جنگ را متوقف کنند، اما از بین بردن حماس، آزادی گروگان‌ها و اطمینان از اینکه غزه دیگر تهدیدی برای اسرائیل نیست سه هدف اصلی من است.»

 

هنوز شمار زیادی از قربانیان در زیر آوارند و کادر درمانی امکان رسیدن به آنها را به دلیل ویرانی کلیه مسیر‌ها ندارد. به این ترتیب شمار قربانیان جنگ غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۱۶۴۵ شهید و ۷۳۶۷۹ مجروح رسیده است. رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت اخیر با بمباران مرکز نوار غزه، هدف قراردادن فلسطینی‌های منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه در جنوب غزه مرتکب ۹ جنایت جدید شد که حدود ۲۰۰ شهید و مجروح برجای گذاشت.

 

رژیم اسرائیل جنگ غزه را برای صد و شصت و سو‌مین روز متوالی با بمباران شدید مناطق مسکونی در کنار سیاست گرسنه نگه داشتن آنها، جلوگیری از رسیدن کمک‌های بشردوستانه به آوارگان فلسطینی و هدف قراردادن افراد منتظر در صف دریافت کمک‌های اندک ادامه می‌دهد. در سطح مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس و تبادل اسرا نیز انتظار می‌رودهیأت اسرائیلی روز دوشنبه به قطر سفر کند تا مذاکرات غیرمستقیم با حماس در این خصوص را دنبال کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.